SPORTSHOWROOM

Suodatin päällä

  • Lajittele

  • Sukupuoli

  • Brändi (PUMA)

  • Kokoelma (King Indoor)

Kuningas Sisätiloissa

Vuonna 1966 PUMA lanseerasi King-jalkapallokengän portugalilaisen legendan Eusebion avustuksella. Seuraavien vuosikymmenten aikana siitä tuli urheilun ikoni, jota käyttivät Pelén, Cruyffin ja Maradonan kaltaiset legendat. Vuonna 1999 PUMA loi King Indoor -jalkapallon katujalkapalloa ja futsalin kaltaisia kenttäpohjaisia muunnelmia pelaaville. Litteäpohjainen kenkä, jossa mukavuus ja pito ovat erinomaisessa tasapainossa, ylsi tyylikkään tyylinsä ansiosta urheilun yläpuolelle ja palasi nostalgisena lenkkarina 2020-luvun puolivälissä.

PUMA King Indoorin päällinen on valmistettu korkealaatuisesta nahasta, ja siinä on tukevat päällysteet keskijalkaterässä ja kantapäässä sekä leveä silmäjalka ja sivuseinän Formstrips. Sen taittuva kieli viittaa jalkapallomaisuuteen, mutta se voidaan myös irrottaa yksilöllisemmän ulkoasun aikaansaamiseksi. Samaan aikaan huolellisesti ommellut linjat kiinnittävät paneloinnin maksimaalisen kestävyyden varmistamiseksi, ja pehmeä tekstiilivuori lepää mukavasti jalkaa vasten.

King Indoor -jalkineissa on litteä pohjayksikkö, joka on optimoitu asfaltille ja muille koville pinnoille. Välipohja on täytetty mukavuutta antavalla EVA-vaahdolla, ja sen halkaistu ulkopohja on valmistettu merkkaamattomasta kumista. Pyörteiset pitolinjat ja kalanruotokuvioinen kulutuspinta tarjoavat erinomaisen pidon, ja tukeva varsi tukee keskijalkaa.

PUMA King Indoor on täynnä energisiä muotoilulinjoja, aina etujalkaterän poikki kiemurtelevista kaarevista ompeleista välipohjan aaltoileviin ääriviivoihin ja ulkopohjaan kaiverrettuihin monipuolisiin pitokuvioihin. Kantapäässä oleva ovaalinmuotoinen leikkaus kehystää tuotemerkin kuuluisaa Cat-logoa, toinen on ulkopohjassa ja viimeinen hyppää retrovaikutteisen kielen PUMA-kirjaimen yli. Tämä throwback-ominaisuus juhlistaa klassisia urheilujalkineita ja King-franchisingin syvään juurtunutta perintöä silmiinpistävällä kultaisella ääriviivalla ja tyylikkäällä logolla, joka toistuu sivukyljessä.

Alkuperäinen King Indoor oli eurooppalaisten jalkapallofanien ja nuorten alakulttuurien rakastama, mutta vuoden 2024 uusintaversio on saavuttanut paljon laajemman vetovoiman kiehtovien julkaisukampanjoiden, omaleimaisten värimuotojen ja tyylikkäiden yhteistyökuvioiden ansiosta. Brittiläinen valokuvaaja Ewen Spencer ja stylisti Rhiannon Barry tuottivat lanseerauskampanjan, joka kuvasi Lontoon 2000-luvun alun grime-skenen ainutlaatuista muotia - aikaa ja paikkaa, jonka dokumentoinnista Spencer itse oli tullut tunnetuksi ja joka oli keskeinen osa King Indoorin historiaa. Kampanja esittelee siluetin nostalgista vetovoimaa ja antaa sille onnistuneen paluun.

Maaliskuussa 2025 PUMA liittyi yhteen katuvaatemerkki KidSuperin kanssa luodakseen yhteisversion, jossa on ainutlaatuisia elementtejä, jotka perustuvat perustaja Colm Dillanen taiteelliseen tyyliin. Huhtikuun Royalty Pack kunnioittaa ikonisia Puma Kingiä kantavia pelaajia sisällyttämällä siihen suurten jalkapallomaiden värit. Sen lanseerauskampanja juhlistaa katujalkapalloilijoita, joita varten King Indoor alun perin tehtiin, ja siinä kuvataan naispuolisia katujalkapalloilijoita, jotka käyttävät mokkanahkapäällysteisiä lenkkareita. Myöhemmin samana kesänä hollantilaisen Lack of Guidance -merkin kanssa tehtiin yhteistyötä tyylikkään, mattamustan painoksen parissa, joka täydentää täydellisesti arvostetun merkin nostalgisia, jalkapallohenkisiä vaatteita.

Tyylikkään retroestetiikkansa, luotettavan vanhan koulukunnan tekniikkansa ja päivitetyn materiaalikoostumuksensa ansiosta PUMA King Indoor on mukava mutta kiehtova arkipäivän lenkkari, joka on täynnä urheiluperintöä ja jalkapallohenkeä.

Arvostele PUMA King Indoor
(0)

SPORTSHOWROOM uses cookies. About our cookie policy.

Continue

Valitse maasi

Euroopassa

Amerikka

Aasian ja Tyynenmeren alue

Afrikka

Lähi-itä